The story of a man who fought the corona virus /



Hassan Akkad, 32, arrived in Britain as a Syrian refugee in 2015. Footage of his journey was broadcast by the BBC and won a Bafta. When the coronavirus struck, he began work as a hospital cleaner. This is his story


جب یہ وائرس انگلینڈ میں آیا تو میں نے لفظی طور پر گوگل میں ٹائپ کیا: ‘میں کس طرح مدد کرسکتا ہوں؟’ میں نے پہلے تنہائی میں لوگوں کو گروسری کی فراہمی شروع کی اور پھر پتہ چلا کہ پانچ اسپتال فوری طور پر صفائی ستھرائی کی تلاش کر رہے ہیں۔ ایک ، شمالی لندن میں وہپس کراس تھا ، جو میرے گھر سے دس منٹ کی دوری پر ہے۔ کلینر کی حیثیت سے کام کرنے کا خیال پہلے ہی میرے ذہن کو پار کر گیا تھا جب میں نے یہ پڑھا تھا کہ وائرس سطحوں پر دو ہفتوں تک زندہ رہ سکتا ہے۔ یہ واضح تھا کہ اس پھیلاؤ کو کم کرنے کے لئے جراثیم کشی کرنا ضروری ہوگا۔ اگلے دن میں کام پر سخت COVID-19 وارڈ میں تھا۔

 

میں ہفتہ میں پانچ دن صبح 7 بجے سے شام 3 بجے تک ڈیوٹی پر ہوں۔ جب میں پہنچتا ہوں تو ، میں نے اپنے ذاتی حفاظتی سامان ، اپنے دستانے اور تہبند باندھ دیا ، اور میں اپنا گیئر تیار کرنا شروع کردیتا ہوں۔ میں میزیں ، کرسیاں اور بیڈ فریم صاف کرنا شروع کرتا ہوں۔ سب سے اہم چیز ہاٹ اسپاٹ ، ان چیزوں کو اچھی طرح سے صاف کرنا ہے جو آپ کو چھونے لگتے ہیں جیسے صابن ڈسپینسر ، دروازے ، ڈوبی۔ اس کے بعد میں نرسوں کے علاقے کو صاف کرتا ہوں اور فرش کو جھاڑو دیتا ہوں۔ ہم ہر انچ کو جراثیم کُش لگاتے ہیں۔ صفائی جسمانی کام ہے لیکن اس سے بھی زیادہ جب آپ کو پی پی ای میں کٹوا دیا جاتا ہے ، جو واقعی میں تکلیف نہیں ہوتا ہے۔ اگرچہ یہ ایک زبردست ورزش ہے۔ میں نے محسوس کیا ہے کہ میرے بازو مضبوط ہیں۔ اس سے پہلے ، میری منگیتر ڈبل ٹھوڑی ہونے کے سبب میرا مذاق اڑا رہی تھی ، لیکن اب میں زیادہ مبہم ہوں۔

 

مجھے کچھ مریضوں کا پتہ چل گیا ہے اور وہ جب کبھی ماضی میں چلتے ہیں تو وہ مجھے لہر دیتے ہیں۔ میں نے جو کچھ سیکھا ہے وہ یہ ہے کہ صفائی کرنے والے کتنے کم ہیں۔ کبھی کبھی لوگ مجھ سے گزر جائیں گے گویا میرا وجود ہی نہیں ہے۔ اس کو واقعتا change تبدیل کرنے کی ضرورت ہے۔ اگر آپ اس صورتحال کو میڈیکل نقطہ نظر سے دیکھیں گے تو کلینر میڈیکل ٹیم کے ہر فرد کی طرح اہم ہیں۔ آپ کے پاس ایک مشیر ہے ، آپ کے پاس وارڈ منیجر ، نرسیں ، وارڈ کا میزبان ، ہر ایک جسم میں اعضاء کی حیثیت سے کام کرتا ہے ، اور ہر ایک دوسرے کی طرح اہم ہے۔ اگر میں کلینرز کو کسی بھی اعضاء سے تشبیہ دیتا تو ہم گردے بن جاتے ہیں - ہم جسم کو صاف کرتے ہیں۔ گردوں کی طرح ، آپ بھی کلینرز کے بغیر نہیں رہ سکتے۔

یہاں افسوس کی بات یہ ہے کہ برطانوی اسپتالوں میں صاف ستھرا اور صاف ستھرا راستہ ہے۔ اور ان میں سے 90 فیصد تارکین وطن یا مہاجر ہیں۔ یہ درجہ بندی بہت دکھائی دیتی ہے۔ اوپر والے لوگوں کو نیچے لوگوں سے ملنے کی ضرورت ہے۔ میں پہلے ہی اس پر کام کر رہا ہوں ، اپنے پلیٹ فارم کا استعمال کرتے ہوئے لوگوں کو یہ ظاہر کرنے کے لئے کہ ہمیں کتنے صاف ستھرا افراد کی ضرورت ہے۔
 
میں فوٹو گرافر اور فلمساز ہوں ، لہذا میں اپنے ساتھیوں کی تصاویر آن لائن ڈال رہا ہوں۔ میں ان کو ظاہر کرنا چاہتا ہوں۔ ایک ہی وقت میں کام پر بہت ساری چیزیں ہورہی ہیں کہ میں لوگوں کو دکھانا چاہتا ہوں۔
 
میں نے یہاں آنے سے پہلے انسانیت کی بدترین حالت دیکھی ہے ، لیکن اب میں بھی سب سے بہتر دیکھ رہا ہوں۔ انگلینڈ آنے سے پہلے ، میں شام میں رہتا تھا جہاں پرامن احتجاج میں حصہ لینے پر مجھے جیل میں ڈال دیا گیا اور ان پر تشدد کیا گیا۔ مجھ پر انگریزی کے استاد کی حیثیت سے کام کرنے پر پابندی عائد تھی۔ بہت سے دوسرے لوگوں کی طرح میں نے بھی ملک سے فرار ہوکر برطانیہ کے سفر کو فلمایا اور پھر اس کے سیکوئل پر کام کیا۔ میں جانتا ہوں کہ پیغام بانٹنے کے لئے انسانی کہانیاں سنانا کتنا ضروری ہے۔
 
جب میں برطانیہ آیا تو مجھے اپنے پیروں پر واپس آنے کے ل in اندر رہنے کے ل a ایک اسپیئر روم کی پیش کش کی گئی - لوگوں کے ساتھ میرے ساتھ بہت اچھا سلوک کیا گیا اور میں کچھ واپس دینا چاہتا تھا۔
 
کلینر کی حیثیت سے کام کرنے کے بارے میں ایک بہترین کام ہسپتال میں کچھ ناقابل یقین لوگوں سے مل رہا ہے۔ ایک وارڈ کا میزبان ہے جو مریضوں کے لئے سارا کھانا تیار کرتا ہے جنہوں نے ایک دن بھی نہیں لیا ہے ، اور پھر میرا باس ، البرٹ بھی ہے ، جو دس سال سے زیادہ عرصہ سے وہپس کراس پر صفائی کر رہا ہے۔ وہ گھانا سے 1996 میں آیا تھا۔ یہاں تک کہ جب میں انھیں باس کہتا ہوں ، تب بھی وہ کہتے ہیں ، ’’ مجھے کوئی باس نہیں کہتے ، البرٹ کہتے ہیں ‘‘۔ وہ 52 ہے اور ان میں سے ایک نیک آدمی ہیں جن سے میں نے کبھی ملاقات کی ہے۔ اس جیسے لوگوں سے ملنا انسانیت پر میرا اعتماد بحال کرتا ہے۔

اس سے پہلے ، میں نے ایک شیمپین سوشلسٹ کی طرح محسوس کیا۔ میں ایک بلبلا میں تھا ، واقعی ٹھنڈے لوگوں کے ساتھ سوہو ہاؤس جارہا تھا اور عالمی امور کے بارے میں بات کرتا تھا۔ تبدیلی پیدا کرنے کے ل and ، اور میرا مطلب ایک حقیقی تبدیلی ہے ، آپ کو اپنے راحت والے علاقے سے باہر نکلنا ہوگا اور یہ دیکھنا ہوگا کہ آپ کے دائرے سے باہر کے لوگ کیسے رہتے ہیں اور کیسے کام کرتے ہیں۔ میں اس بحران اور ان لوگوں سے نمٹنے کے لئے جو اہم ہیں ان پر ایک چہرہ ڈالنے کی کوشش کر رہا ہوں۔

 

ظاہر ہے ، ہسپتال میں یہ آسان نہیں ہے۔ میں نے بہت سارے لوگوں کی موت کا مشاہدہ کیا ہے جو مشکل ہے ، خاص طور پر جب ان کے آس پاس ان کے رشتے دار نہ ہوں۔ میرے اور دوسرے مہاجرین کے لئے معاشرتی دوری کوئی نئی بات نہیں ہے کیونکہ ہم کئی سالوں سے اپنے اہل خانہ کو نہیں دیکھ پائے ہیں۔ مریضوں کو ان کے اہل خانہ سے علیحدہ ہوتے ہوئے دیکھ کر میرے لئے کچھ بڑھ گیا ہے۔

 

چار براعظموں سے میرے وارڈ میں دس سے زیادہ شہریت ہیں۔ کورونا وائرس سے پہلے ان کو کم قیمت اور کم تنخواہ دی جاتی تھی۔ یہ افسوسناک ہے کہ کلیدی کارکنوں کی قدر کرنے میں اس نے وبائی بیماری کا سامنا کرنا پڑا لیکن میں امید کرتا ہوں کہ اس میں سے اچھ thingsی چیزوں میں سے ایک ان حیرت انگیز لوگوں کی تعریف ہوگی۔ میں اپنی پاکیزگی برقرار رکھنے کے لئے مثبت عناصر پر توجہ دینے کی کوشش کرتا ہوں اور جب تک مجھے ضرورت ہو میں اسپتال میں کام کروں گا۔

 

 


Comments

Popular posts from this blog

Two Most Beautiful Women In The World

Coronavirus Deaths Update At US